Samlar på mig idéer

onsdag, maj 30, 2012

Dagarna rusar iväg och snart kommer min kära kusin på besök. Det blir en riktigt mysig tjejhelg. Längtar så!
Men vad jag också gör just nu är att samla inspiration och idéer till kommande DIY projekt. Om det blir av eller ej det får vi se. Vi funderar fortfarande på egen utemöbel och hittade denna på en sida som heter CB2. Något liknande nedan hade varit kul att göra. Och något helt annat... är de inte söta, kaninerna som nosar på varandra?




 


Och sist men inte minst ett matbord, som också snurrar i tankarna. 





Mycket inspiration för mig. Bordet ovan med en massiv skiva och ben i metall är en fin kombo tycker jag. Vad säger ni? Gillar ni det?

Kram M

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger