Värt ett besök!

söndag, januari 01, 2012

Hur har ni det så här början av året? Har ni fortfarande Julstämning? Den här bilden gör att jag kan tänka mig behålla Julpyntet ett tag till, även om jag gärna vill städa ut den så fort att den är över. Varför ska man ha så bråttom?

Denna bild är hämtad från Daniella Witte och hennes fina hem i Skåne, som också kommer vara med i ett reportage i februari Sköna Hem enligt säker källa…

Foto: Lånat från Daniella Witte


Hon har även en butik i Lomma som jag bara måste titta in i vid tillfälle, butik Inreda Utreda. Helt klart värt ett besök när man ser hennes bilder. Jag skulle gärna krypa ner i denna soffa, med en god kopp te och en tidning från Sköna Hem.

Vi hörs snart igen! 


0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger