DIY – ljusstakar

torsdag, december 15, 2011

Nu i Jultider tänkte jag bjuda på ett litet och enkelt DIY (gör det själv) projekt. Vi tänder nu mycket ljus och det är ett stort intresse att återanvända, så är detta går i den andan. Gamla mässingsljusstakar som här har sprejmålats svarta.
Jag hittade några loppis, alla i olika höjd som jag satt i grupp.  På denna bild får ni hålla till godo med två *ler*.




Hittade liknande från Bloomingville, se bilden nedan, men till priset 525 kr styck. Mina gick på ca 10 kr, inklusive färg. Me like!


Foto: Bloomingville




Så vad väljer ni? Lyx eller budget?! 
Oavsett, hoppas jag ni får en mysig kväll med många tända ljus!


0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger