En pärla i Malmö!

lördag, september 29, 2012

Är du på jakt efter en sekelskiftesdröm? Denna pärla i Malmö är till salu. Min vän och kollega har sin lägenhet ute till försäljning, så har ni tankar på Malmö och bostadsrätt centralt är denna lägenhet en dröm. Stuckatur, fina golv, neutrala färger på väggarna. Lägenheten som består av 4 rum är smakfullt inrett med en skön mix av gammalt och nytt och en hel del designklassiker. En fin balans om ni frågar mig. Vi börjar med köket nedan!









Bilder: Bjurfors  

Inspiration som jag tar med mig! Böcker i bokhyllan i färgskala, smakfullt. De gamla trälådorna..åhh sådana måste jag bara ha en dag. Trälådorna är ett så fint inslag för att lugna intrycket om man annars har mycket vitt och svart. Den fina tavelväggen och mixen av gamla stolar i köket bara älskar jag. Nu ska jag själv inte flytta till Malmö men ni som ska, skynda, skynda.

En annan kollega och bloggvän har gjort ett tidigare inlägg om samma lägenhet, ni hittar det här. Hon har även nyligen delgett de finaste bilderna från sitt kök, som hon precis målat med kritfärg. Kolla in detta inlägg från My Scandinavian Home. En blogg som hamnar i favoriter om ni inte redan har den.

Töser med bra smak! Ni kan förstå att vi inte har problem med samtalsämnen på lunchen :)
Fin lördag önskar jag er!


0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger