Skiftar färg

onsdag, augusti 22, 2012

Senaste numret av Plaza andas höst och var ett riktigt bra nummer. Märker ni att det går fort nu, lite mörkare, färgen på löven skiftar färg.... I Plaza hittade jag bland annat en ny fin butik som de tipsade om som heter Grandpa. Deras vintage produkter blev jag lite kär i. Kolla in pallen nedan eller varför inte en optikertavla!!!! Här kan man verkligen hitta det lilla extra och som man kan bli ensam om.  





Bild: Grandpa

Bild: Grandpa

Nu ska jag snabbt kolla in Berlin och hur man bäst kan turista där om man får 1 eller 2 timmar över, för på lördag beger jag mig! See ya!


2 comments:

  1. Oooo, must go and pick a copy up. Also got to go over right away and check out this shop, looks like it could be dangerous!!! X

    SvaraRadera
  2. Yes I beleive you can find one or two darlings there :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger