Säkert förvar

söndag, maj 20, 2012

Ja ni, jag hade planerat delge nästa DIY idag. Men vad händer, det som inte får hända. Den extra disk jag jobbar mot vill inte kännas vid att det finns längre och jag måste ta mig till butiken jag köpte den på för att se om allt jag har på den går att rädda.Mmm man tror man har saker i säkert förvar. Så det dröjer nog lite innan nästa DIY är på gång här. Men denna strålande söndag hittade jag mycket inspirerande bilder (från lite olika hem) som jag vill delge er. Bilderna hittade jag en del via Casa Schwanck och här.



Love it all! Stolen och bordet ovan. Jag vill ha allt!













Njut av ledigheten så ses vi snart igen!




2 comments:

  1. Ursnyggt!! Gillar speciellt soffbordet i den första bilden, så snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, jag hade gärna velat ha ett liknande ute till en hörnsoffa. Kul att Du tittade in!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger