Min stil

söndag, mars 25, 2012

Gisses, jag hade ju tänkt blogga nästa gång imorgon men ser nu att Fabriken har deadline ikväll på deras tema och jag hade ju tänkt hängt på där. Fabrikens tema nu är "Min stil". Och därför kommer här nedan en samling bilder från mig här hemma som jag tycker sammanfattar stilen. Min stil  - det är ju många av mina DIY projekt. Precis som namnet säger "Make-Living", gillar jag ju att skapa, att få vara kreativ. På bilderna här har jag gjort en del.











Stjärnan ovan gjorde jag till Jul, men jag gillar den så mycket att den är vara med året om. Jag kallar den min ledstjärna!




Skrivbordet här ovan har jag gjort. Hittade inte en bordsskiva som var djup nog. Så det blev att köpa en skiva, sprejmåla och stryka på kantlist. Ta da! Benen är från IKEA.





Byrån som syns i bakgrunden är från blocket. Den är i ek, men sprejmålades den med. Klockan nedan på väggen finns endast i rött från IKEA men gissa vad, den fick sprejmålas den med. Ni fattar vad min grej är va?!



Detta sammanfattar nog Min Stil rätt bra. Gillar att genomgående använda mig av svart, vitt och grått. Tanken är att sedan att bryta av med växter och inslag av trä lite här och där.

I morgon kommer ett nytt DIY projekt presenteras på bloggen med inslag av Påsken.
Vi ses!




0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger