Månadens fynd?!

onsdag, november 23, 2011

 
Har länge spanat efter en renfäll, och vart hittar man den till sist..jo på Jysk. Jysk hade i veckan en annons på renfäll, för endast 750 kr (tidigare 1499 kr). Snabbt var jag där för dessa skulle gå åt fort. 
Bilden nedan är från Allt i Hemmet, och är en riktigt "feel good" bild. Den ger mig en härlig vinterkänsla. En sån här bild får mig att drömma mig bort till en skidstuga som ligger inbäddad i ett tjockt täcke med snö. Där man dricker glögg och läser och myser vid den öppna spisen. Där elden sprakar och sprider en värme i hela rummet.  Suck, alldeles alldeles underbart!


Foto: Lånat från Allt i Hemmet

I fåtöljerna på bilden ligger renfällar. Om ni, precis som jag drömt om en sån här renfäll så passa på att fynda! De som finns på Jysk, ser ut som de på bilden, och minst lika fin som de andra jag sett till ett mycket bra pris.
På återseende!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKE-LIVING All rights reserved © Blog Milk Design Powered by Blogger